Loża psiarzy

I znowu nacięłam kareczek – 44 sztuki. Szykuję numer letni „Wolnomularza Polskiego”. Dziś czytałam relację z wystawy w Inowrocławiu, oglądałam zdjęcia, korespondowałam z autorem (debiut na łamach). Potem dostałam list od naszego Czytelnika, właściciela psa, strrrrrrrrrrasznie zainteresowanego, czy w Krakowie nie ma masońskiej loży, gromadzącej właścicieli psów – na temat takiej londyńskiej loży przeczytał w wiosennym Wolnomularzu. Niestety, zmartwiłyśmy obie naszego Czytelnika (autorka notatki, czyli Ola): nie ma jeszcze loży nad Wisłą i Odrą, loży psiarzy. A szkoda. Może kiedyś będzie.

Tagi:

Jedna odpowiedź to “Loża psiarzy”

  1. Sfirex Says:

    Bardzo fajny wpis🙂 Już dawno nic mi tak nie zdegradowało myślenia o wolnomularstwie🙂

Skomentuj

