Wiosenne ożywienie ubezpieczeniowe

Wiosna ożywiła moją branżę, a moją aktywność na pewno. Wczoraj byłam na wywiadzie u prezesa AVIVA, z którym znam się od chyba 10 lat, a poznałam, gdy był prezesem zupełnie innego towarzystwa. Nie zmienił się, posiwiał tylko. „Ja panie prezesie, też jestem siwa, tylko pofarbowana” – rzekłam na powitanie. Uśmiechnęliśmy się obydwoje. Pogadaliśmy o rynku, agentach (w tym wrednych, z pewnej agencji, która i jemu, i mnie zalazłą za skórę). Sieć AVIVA ożywia się, jakieś nowe horyzonty do współpracy się otwierają. Dzisiaj pisałam życzenia na święta dla moich ubezpieczeniowców, zilustrowałam śliczną Jasną Górą, gdzie byłam w zeszłym tygodniu, na 10-leciu CMF, dużej multiagencji. Goście z Warszawy, a było ich sporo i to na najwyższym szczeblu, mieli w programie wizytę na Jasnej Górze. Oprowadzał nas wiceprzeor, w którym się prawie zakochałam. Świetny! Kjasna GóraJutro z samego rana jadę na kongres kolejnej dużej agencji OVB, tym razem do Ożarowa, do hotelu Mazurkas. Z nimi zrobiliśmy kawał fajnej roboty – jeszcze za poprzedniego prezesa wysłaliśmy do szpitala na Górkę w Busku-Zdroju sporą sumę pieniędzy. Restaurowano za to park przy szpitalu. Lubię OVB. Pojutrze idę na wywiad o ubezpieczeniach psów i kotów domowych, a poza wszystkim biorę patronat nad I kongresem multiagencji. Na horyzoncie majaczy już kolejny kongres brokerów. W międzyczasie szykuję wystąpienie w loży Gaja Aeterna o pewnej masonce z I wojny światowej, wszystko w biegu. Uffff, ale wiosna!

Tagi:

Jedna odpowiedź to “Wiosenne ożywienie ubezpieczeniowe”

  1. Sfirex Says:

    Powodzenia Pani Mirosławo. Na pewno wszystko się uda 🙂

Skomentuj

