Idzie wiosna – u mnie,na biurku :-)

Dzisiaj pocięłam 44 karteczki w kratkę. To będzie numer wiosenny „Wolnomularza Polskiego” :-). Przeczytałam zakończenie swego szkicu pt. Wolnomyśliciele i wolnomularze sprzed lat wielu i stwierdziłam, że jest trochę niedorobiony. Rozwijam się, znaczy? 🙂

PS Mam wieści od Tosi – dostała już pierwszą partię książek! Ona nie wie, ja za to wiem, że to od Czcigodnego Mistrza Sz:.L:. Jan Henryk Dąbrowski na Wsch:. Warszawy (wczoraj tu pisałam o ich profilu na FB, tj. całej obediencji, nie tylko tej jednej loży). Mam też dobre wieści od ubezpieczyciela tosinego, spalonego domu. Likwidacja szkody w toku, d0stanie całą sumę, na jaką opiewała polisa. Czy nie fajnie w sumie rozpoczął się ten rok?

Jedna odpowiedź to “Idzie wiosna – u mnie,na biurku :-)”

  1. Sfirex Says:

    Fajnie, pewnie, że fajnie…oby tak przez cały czas było 🙂

Skomentuj

