55 lat minęło…

DSCN5083 DSCN5032Oto ja, Mirosława Dołegowska-Wysocka dziś z moją mamusią przy świątecznym stole w Czerwonej Górze k. Kielc(ten stroik na mej głowie, to choinka :-)) i 55 lat temu w przedszkolu. Tak, tak, byłam urocza, pełna zapału i zadowolenia z życia. I wszystko mi zostało 🙂

Tagi: ,

Komentarze 3 to “55 lat minęło…”

  1. jozef54 Says:

    Serdeczne gratulacje z najlepszymi życzeniami – Ks. Józef

  2. Aszera Says:

    Drogi księże Józefie, serdecznie dziękuję za życzenia i gratulacje. Przyznam się, że nie do końca wierzyłam, że pisze do mnie prawdziwy ksiądz (tyle teraz podróbek na FB i w Internecie), ale troszkę sprawdziłam i wychodzi, że rzeczywiście… 🙂 Tym bardziej się cieszę, że ksiądz napisał do masonki i jeszcze życzy jej wszystkiego najlepszego. Znam kilku wspaniałych duszpasterzy, oni wiedzą, kim jestem, i prowadzimy dialog, i lubimy się, z ks. Feliksem bardzo, bardzo. Ja z kolei księdzu życzę, abyśmy znaleźli się kiedyś wspólnie na Dziedzińcu Pogan, zdrowi, pogodni, otwarci. Szczęśliwego Nowego Roku 2014!

  3. homilie Says:

    Tak. Jestem kapłanem katolickim, ale to nie stoi na przeszkodzie, by dostrzec dobro w każdy człowieku – szczęśliwego Nowego Roku 2014.! 🙂

Skomentuj

